مهدی موعود (عج)

کد براي وبلاگ :: قالب وبلاگ :: کد آهنگ وبلاگکد دعاي فرج براي وبلاگحب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل


مهدی موعود (عج)
این وبلاگ به بررسی منجی بشریت و آخرالزمان در ادیان مختلف الهی،شیطان پرستی،آهنگ های شیطانی و... می پردازد.
نويسندگان
آخرين مطالب

مشخصات جامعه پس از ظهور( مدینه فاضله-جامعه مهدوی)

جامعه ای که دران دروغ تهمت غیبت فحش افترا و...وجود ندارد علت این امر کامل شدن عقول مردم وایمان انهاست توکل بر خدا در بالاترین حد خود خواهد بود.

جامعه ای که فقر گرسنگی، قحطی و...در آن وجود ندارد .علت این امر اجرای عدالت اجتماعی وپیشرفت عظیم اقتصادی بشر است.با توزیع عادلانه ثروت و استخراج منابع زیر زمینی (آشکار شدن گنجهای زمین انچه در روایات ذکر شده است )این امر محقق می گردد.

جامعه ای که بیماری ایدز، سرطان، ام اس، افسردگی، آسایشگاه روانی و....در ان وجود ندارد. علت این امر پیشرفت علوم در همه زمینه ها من جمله پزشکی می باشد وقتی که بشر تاثیر تمامی غذاها را بر بدن دانست علت تمام بیماری ها را شناخت وراه علاج انرا پیدا کرد از سلامت روانی بالا بدلیل افزایش ایمان برخوردار شد دیگر مریضی به سراغش نمی اید.

 

جامعه ای که جنگ، کشتار، بمب هسته ای وشیمیایی ،سلاح کشتار جمعی، بمب گذاری انتحاری، تروریست و.... در ان وجود ندارد علت بروز اکثر جنگ ها زیاده خواهی بشر است که با نابودی ستمگران استعمارگران صهیونیست ها وکفار ریشه تمامی جدال ها خشک خواهد شد.

 

جامعه ای که دران دزدی، قتل، رشوه خواری، اعتیاد، قاچاق، خود فروشی، مزاحمت خیابانی، اکس، پارتی کلاهبرداری، فساد مالی و.......وجود ندارد وامنیت اجتماعی به اوج خود می رسد.علت اکثر بزه کاری ها وجرایم اجتماعی 3 چیز است که دران زمان هر سه مورد بر طرف می شود:

 

-فقر وعلل اقتصادی که با انجام عدالت اجتماعی ریشه بسیاری از این جرائم قطع می شود.

 

2-عدم آموزش و تربیت صحیح ونیز کم بودن ایمان مردم که با کامل شدن ایمان واخلاق اسلامی کسی دیگرسراغ انحرافات اجتماعی نمی رود

 

-عدم وجود یک دستگاه قضایی بیدار و آگاه با وسیله مراقبت دقیق که نه مجرمان از چنگ ان فرارکنند ونه از عدالت سر باز زند ونه حکم اشتباه دهد.با جرای عدالت علوی ومهدوی قضات همگی حکم خدا را اجرا می کنند.

 

جامعه ای که پیشرفت اقتصادی ورفاه در حد اعلای خود است در روایات داریم که علم بشر 27 حرف است که تا قبل از ظهور بشر فقط به دو حرف ان دست می یابد و پس از ان با پیشرفتی تقریبا 12 برابری به تمام 27 حرف دست می یابد. پیشرفت در زمینه کشاورزی صنعتی کشف منابع وانرژی های جدید راه یابی به کرات دیگر از جمله این موارد است.

 

جامعه ای که طلاق ،قهر، کینه، عداوت، خانه سالمندان، پرورشگاه کودکان خیابانی، گدایی، دادگاه خانواده دختر فراری و.......در ان وجود ندارد.علت ان هم مشخص است با محکم شدن پایه های خانواده و رفع فقر جایی برای این چیزها وجود نخواهد داشت وجای انرا احترام به پدر ومادروفرزندان و صله رحم خواهد گرفت.

 

جامعه ای که دران سیل، زلزله، طوفان، آتشفشانی، سونامی، سوراخ بودن لایه اوزون، خشکسالی و.......وجود ندارد. علت ان زیاد شدن علم بشر وتوان پیش بینی حوادث وپیدا کردن راه های مقابله با انهااست همچنین جامعه ای که در ان گناه ومعصیت نشود حوادث طبیعی که به نوعی نشانه خشم خداوند نسبت به اعمال بشر است کمتر بروز می کند.

 

جامعه ای که رهبر ان عصاره خلقت است تمام ویژگیهای انبیاء در او جمع است وروح زمین وزمان است فرزند علی وفاطمه است ولی خدا وهمه کاره او در روی زمین است

 

به جای سلاطین ورهبرانی چون چنگیز، تیمور، هیتلر، بوش، صدام، ملک عبدالله، حسنی مبارک، سارکوزی پرز و....313 یا ر همچون مالک اشتر، عمار و ...اداره جهان را با مدیریت اصلی امام زمان به عهده دارند.

وجامعه ای که......

 

وجامعه ای که هرچه از خصوصیات ان بگوییم قطره ای از دریا نخواهد شد باید بود ودید .باید این مدینه فاضله را لمس کرد .

 

پس بیایید همانطور که خود مولا فرموده اند با فرج ما فرج وگشایش مردم حاصل می شود برای رسیدن به این جامعه آرمانی خود را آماده کنیم واگر خدای نکرده رضایت خداوند و اقا برایمان مهم نیست لااقل برای راحتی واسایش خودمان هم که شده برای تعجیل در فرج دعا کرده ومردم را بیدار نماییم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مهدویت، مقاله ها، آخرالزمان، ،
[ چهار شنبه 2 بهمن 1392 ] [ 22:35 ] [ wating ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ منتظران ظهور خوش آمدید مارا با نظراتتان در این راه یاری کنید.به امید ظهور حضرت حجت(عج)
آرشيو مطالب
مهر 1393
شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 شهريور 1392 تير 1392
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 495
بازدید کل : 24607
تعداد مطالب : 137
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1